سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی شبکه برق ۱۲۰ روستای دیواندره

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: از مجموع ۱۸۷ روستای این شهرستان تاکنون شبکه برق ۱۲۰روستا به طور کامل بهسازی شده است.

عطاالله میرزایی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸۷ روستای واقع در این شهرستان به شبکه سراسری برق متصل هستند، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون شبکه برق ۱۲۰روستای دیواندره به طور کامل بهسازی شده که حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری، تمامی روستا‌های تحت پوشش این مدیریت بهسازی واصلاح می‌شود. 

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره از اتمام عملیات اجرایی اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ۵ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر۱۱ میلیارد ریال خبرداد و گفت: در فاز نخست طرح بزرگ تبدیل شبکه سیم مسی بهکابل خودنگهدار که در خرداد ماه ۱۴۰۰ خاتمه یافت ۱۰۰ درصد شبکه شهری معادل ۵۵ کیلومتر شبکه، به کابل خودنگهدار تبدیل شد و اکنون این طرح در روستا‌ها با سرعت بیشتری در دست اقدام و پیگیری است.

او با بیان اینکه امسال بالغ بر۱۰کیلومتر شبکه جدید به مجموعه شبکه فشارضعیف در این شهرستان اضافه شد، اظهار داشت: با اجرای طرح ساماندهی شبکه برق درروستاها، شبکه برق بالغ بر ۱۸ هزار مشترک روستایی به طورکامل پایدار شد.

میرزایی افزود: در ادامه اقدامات انجام شده و در کمتر از یک ماه، شبکه برق از نوع سیم مسی در روستا‌های شاقلعه، قاچیان، پشت تنگ، حسین آبادمران و نرگسله به طور کامل برکنار و به کابل خودنگهدارتبدیل شد و همزمان کل شبکه این روستا‌ها نیز ساماندهی و بازآرایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.