سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيگى خبر داد؛

تلاش برای راه‌اندازی ۳ بازار گل و گیاه در سطح و پهنه‌های تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تلاش این شرکت برای راه‌اندازی ۳ بازار گل و گیاه فاخر در سطح و پهنه‌های شهر تهران خبر داد.

نشست مشترک مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با رئیس اتحادیه گل وگیاه برای ساماندهی بازارهای گل در سطح شهر برگزار شد. اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در این نشست با تشریح مسائل و چالش‌های صنف گفت: تعامل اصناف با شهرداری در جهت ساماندهی و رفع معضلات این صنف می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند و در این راستا اتحادیه گل وگیاه برای برقراری این تعامل آمادگی کامل دارد.

سعید بیگی در این نشست به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه فعالیت‌های اتحادیه گل و گیاه و اجرای ساماندهی گل‌فروشان به ویژه محور شهید هاشمی در این نشست پرداخت.

وی ادامه افزود: بازارهای گل فعال در سطح شهر باید با دقت شناسایی و اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن‌ها انجام شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر لزوم شکل‌گیری تعامل سازنده برای حل چالش‌های بازارهای گل و گیاه در سطح شهر گفت: تعامل هر چه بیشتر شرکت و اتحادیه برای دریافت جواز کسب واحدهای فعال در بازارهای ثابت گل و گیاه از جمله بازار شهید ستاری بسیار مفید خواهد بود.

بیگی در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ۳ بازار گل و گیاه فاخر در سطح و پهنه‌های شهر تهران نیز از اقدامات دیگری است که شرکت مایل است با همکاری اتحادیه مربوطه محقق کند.

برچسب ها: مشاغل ، شهرداری ، گل و گیاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.