سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارات اشتغال‌زایی کمیته امداد سمنان ۲.۵ برابر شد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: امسال ۹ هزار و ۹۰۰ نفر متقاضی اشتغال در این نهاد درخواست خود را ثبت کردند و اعتبارات این حوزه نیز ۲.۵ برابر شده است.

بحیرایی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کسب رتبه برتر در اجرای این طرح در استان سمنان، گفت: این سامانه در کنار سامانه مراکز نیکوکاری، عدالت‌محوری را به همراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به فعالیت سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت، تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

بحیرایی با بیان اینکه کمیته امداد استان سمنان رتبه نخست کشوری در حوزه اشتغال را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: ۹ هزار و ۹۰۰ نفر، متقاضی اشتغال در این نهاد در هفت ماه امسال درخواست خود را ثبت کردند و اعتبارات این حوزه نیز ۲.۵ برابر شده است.

وی با بیان اینکه سمنان جزو پنج استان نخست در حوزه فرهنگی کشور است، افزود: کمیته امداد استان سمنان همواره تلاش می‌کند در کنار کمک‌های معیشتی پیوست‌های فرهنگی را به همراه داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.