سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانت ۶۳۰۰ جلد کتاب توسط کتابخانه پستی نیشابور

از ابتدای سال ۱۴۰۱ کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تاکنون توانسته ۸۶۰ عضو را جذب و بیش از ۶۳۰۰ جلد کتاب امانت داده است.

زهره اکبرآبادی مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور به مناسبت سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: کتابخانه پستی نیشابور با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارائه خدمات فرهنگی برای دانش آموزان روستایی که امکان بهره مندی حضوری از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و منابع مطالعاتی آن را ندارند، به صورت مکاتبه‌ای و با ارسال کتاب و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و ادبی فعالیت می‌کند.

او افزود: با همراهی مدیران مدارس روستایی دانش آموزان روستایی دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول به عضویت کتابخانه پستی در آمدند.

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور ادامه داد: این اعضا علاوه بر آشنایی با کانون و فعالیت‌های آن، به دنیای کتاب‌ها نیز سفر می‌کنند و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و ادبی که بصورت مکاتبه‌ای که همراه با کتاب برای ایشان ارسال می‌شو حال خوشی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

اکبر آبادی بیان کرد:همچنین در هفته کتاب اعضا با شرکت در مسابقه " کتاب سازی" و "خلاصه نویسی از پنج کتاب" خود پرداخته و آن‌ها را برای مربی ارسال کردند.

او تصریح کرد: معرفی کتاب و شخصیت، معرفی وقایع وایام واجرای مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مدارس روستا‌های تحت پوشش از جمله فعالیت‌های این کتابخانه است

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تأکید کرد: این فعالیت‌ها در راستای کشف و شناسایی استعداد‌های دانش آموزان توانمند روستایی انجام می‌شود تا خلاء در دسترس نبودن کتاب به این شیوه پر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.