سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری / هلاکت ۳ شهرک نشین + تصاویر

منابع صهیونیستی از کشته و زخمی شدن چند صهیونیست در عملیات مقاومتی در کرانه باختری خبر دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که در جریان حمله با سلاح سرد به گروهی از صهیونیست‌ها در منطقه صنعتی شهرک آریل واقع در اراضی سلفیت، چند شهرک‌نشین کشته و زخمی شدند.

حمله با سلاح سرد در آریل در حالی صورت گرفته که نیروهای امنیتی این رژیم در حالت آماده باش بودند. حال یکی از مجروحان وخیم اعلام شده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به سمت مجری این عملیات تیراندازی کردند و یکی از مجریان عملیات هم به شهادت رسیده است.

مجریان این عملیات دو نفر بودند و در دو مکان مختلف صهیونیست‌ها را مورد حمله قرار دادند.

المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد: در حمله با چاقو در آریل ۸ نفر زخمی شدند که ۲ نفر در وضعیت بسیار وخیم و ۳ نفر در وضعیت وخیم قرار دارند.

خبرگزاری شهاب به نقل از رسانه عبری از کشته شدن ۳ تن از شهرک نشینان مجروح در حمله در شهرک «آریل» که منجر به مجروح شدن چند شهرک نشین دیگر شد، خبر داد.

جنبش حماس و جهاد اسلامی در پیام‌های جداگانه ضمن تبریک به ملت فلسطین برای انجام عملیات مقاومتی در کرانه باختری بر ادامه مسیر مبارزه تا آزادسازی کامل قدس و اخراج کامل اشغالگران تاکید کردند.

سمیر ابوشماله خبرنگار شبکه الجزیره در رام الله، درباره این عملیات گفت: ماهیت این حمله، محافل امنیتی و رسانه‌ای اسرائیلی را سردرگم کرد. اما بیانیه ارتش اسرائیل و اطلاعاتی که در نیم ساعت گذشته منتشر شد، مشخص کرد که یک جوان فلسطینی در چند محل، حملاتی را اجرا کرد. عملیات او از ورودی اصلی منطقه صنعتی شهرک آریل آغاز شد که با چاقو به یک نگهبان صهیونیست و چند شهرک نشین دیگر حمله کرد. او سپس به یک جایگاه سوخت نزدیک به شهرک آریل رفت و به چند شهرک نشین با چاقو حمله کرد. او با برداشتن یک خودرو، وارد خیابان اصلی شد و به طرف یک ایست بازرسی حرکت کرد و باعث تصادف رانندگی شد که تعداد شهرک نشینان زخمی را افزایش داد.

در هفته‌های گذشته مقاومت در کرانه باختری رود اردن ۵۴۴ بار عملیات انجام داد که نتیجه آن زخمی شدن ۱۲ نظامی صهیونیست، یک شهرک نشین و شهادت ده فلسطینی بود.

لاپید: امروز روزی سخت بود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات مبارز فلسطینی در شهرک آریل گفت، امروز روزی سخت و دردناک بود.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات مبارز فلسطینی در شهرک آریل ابراز اندوه کرد و امروز را به علت کشته شدن سه شهرک نشین، روزی سخت و دردناک عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، عامل عملیات امروز در شهرک صهیونیست نشین آریل، شهید "محمد مراد صوف" جوان ۱۹ ساله فلسطینی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.