سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلی که به دلیل بی‌پولی در شرف تخریب است

رپرست شهرداری سرخون با بیان اینکه پل سرچشمه سرخون، بخشی از جاده مواصلاتی مرکز بخش میانکوه و روستا‌های اطراف است، گفت: اگر به آن رسیدگی نشود با تخریب پل جاده بسته می‌شود و جای تعجب دارد که چرا مهمترین پروژه این منطقه در اولویت نیست.

پل سرچشمه ورودی اصلی شهر سرخون و دهستان هلیساد یکی از قدیمی‌ترین بنا‌های موجود در منطقه است که بعد از آلودگی نفتی چشمه به مرور در حال تخریب است.

این پل محل عبور ماشین آلات سبک و سنگین و هر لحظه ممکن است تخریب شود، پروژه ترمیم و تعویض پل نهایتا باید در ۲ سال به اتمام می‌رسید، اما اکنون چندین سال از آغاز این پروژه می‌گذرد و پایان آن معلوم نیست.


بیشتر بخوانید


عیسی طهماسبی گفت: ۲ سالی است که این مشکل را بار‌ها در جلسات مدیریت بحران و شورای ترافیک شهرستان و استان بیان کرده‌ایم، چندی پیش مسئولان استانی از جمله استاندار و مدیرکل راهداری از این پروژه دیدن کردند و قول‌هایی داده شد.

سرپرست شهرداری سرخون افزود: در همان بازدید مصوب شد کلیه اعتبار برای تکمیل این پروژه تا ۲ ماه دیگر پرداخت شود که با این اعتبار ۲ پروژه دیگر آسفالت جاده سه‌راهی سرخون و جاده روستای لندی نیز محقق می‌شود، ولی تا کنون اتفاق خاصی در این خصوص نیفتاده است.

وی بیان کرد: این جاده، بخشی از محور مواصلاتی مرکز بخش میانکوه و روستا‌های اطراف است که اگر به آن رسیدگی نشود با تخریب پل این جاده بسته می‌شود و جای تعجب دارد که چرا مهمترین پروژه این منطقه در اولویت نیست.

طهماسبی در پایان گفت: پایه‌های پل ترمیم و سازه ساخته شده، اما هنوز نصب سازه انجام نشده است که ظاهرا به خاطر عدم پرداخت پول به پیمانکار پروژه است.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.