سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان سمنان از برگزاری جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان در دی‌ماه امسال خبر داد.

مهدیان گفت: فراخوان جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان از امروز با هدف استفاده از فرم، رنگ و نقش پوشاک سنتی این استان در طراحی‌ پارچه و طراحی و تولید لباس منتشر شد.

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان سمنان با اشاره به اهمیت و تنوع این جشنواره استانی گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود.

مهدیان افزود: اخرین مهلت ارسال اثار ۲۸ آبان است و داوری آثار ۱۵ آذر، آماده سازی و نصب آثار راه یافته به نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ دی، برپایی نمایشگاه ۲۰ تا ۲۵ دی و اختتامیه و اهدای جوایز به برترین های این جشنواره ۲۵ دی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: دی، طراحی لباس اجتماع بانوان ایده‌پردازی و تصویرگری اثر به صورت نرم افزاری یا دستی، طراحی چادر و پوشش سر ایده‌پردازی و تصویرگری اثر به صورت نرم افزاری و دستی و طراحی پارچه ایده پردازی و تصویرگری از بخش‌های این جشنواره استانی هستند.

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان از طراحی "پوشاک مشاغل" به عنوان بخش ویژه جشنواره امسال نام برد و اظهار کرد: شرکت کنندگان در کلیه گرایش‌ها می‌توانند علاوه بر ارسال آثار در گرایش های اصلی دراین بخش نیز شرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.