سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم امنیت پرونده های پزشکی بیماران در کالیفرنیا

یک مقام مسئول از نقض حقوق شهروندان کالیفرنیا در خصوص داده‌های بهداشتی و پرونده پزشکی اطلاع داد.

Legacy Post Acute Care مرکز مراقبت های بهداشتی و درمانی مستقر در کالیفرنیا بیماران در خصوص نقض اطلاعاتی که بین ۱۹ ژانویه و ۳ مارس ۲۰۲۲ رخ داده بود ، اطلاع رسانی کرد.

در ماه سپتامبر، Legacy Post Acute Care برای اولین بار متوجه شد که یک فرد غیرمجاز در طول دوره دو ماهه به چندین حساب ایمیل کارمند دسترسی داشته است.
او داده‌های حساب‌های ایمیل حاوی نام بیمار، شماره تامین اجتماعی، اطلاعات درمان، اطلاعات بیمه درمانی، اطلاعات مالی، اطلاعات نسخه و شماره حساب بیمار و پرونده پزشکی شان را در اختیار داشته است.

Legacy Post Acute Care اعلام کرد : از هیچ گونه کلاهبرداری هویت یا سوء استفاده از اطلاعات مربوط به این حادثه ضد امنیتی اطلاعی ندارد.

در این اطلاعیه ای از این مرکز آمده است : ما متعهد به حفظ حریم خصوصی اطلاعات شخصی بیماران هستیم و اقدامات احتیاطی برای محافظت از آن‌ها را انجام داده ایم.

ما به طور مستمر رویه‌ها و کنترل‌های داخلی خود را ارزیابی و اصلاح می‌کنیم تا امنیت و حریم خصوصی اطلاعات شخصی را افزایش دهیم.


Salud Family Health یک مرکز بهداشتی فدرال نیز، نقض داده‌های مراقبت‌های بهداشتی را در ماه سپتامبر کشف کرد.

تحقیقات بیشتر نشان داد که فردی به این مرکز در ۵ سپتامبر دسترسی غیرمجاز داشته است.

به نظر می رسد شبکه های داده بیماران به راحتی قابل نفوذ و سوء استفاده است.

در این حیطه مقامات مسئول و خدمات رسانی آی تی باید ورود پیدا کند تا از حریم داده های شخصی ، پزشکی و مالی ببماران به طور کامل محافظت شود.

 

 

منبع: هلث آی تی سیکیوریتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.