سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

توسعه تعاونی‌های روستایی بهره‌وری در حوزه کشاورزی را افزایش می‌دهد

استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه تعاونی‌های روستایی در کنار استفاده از روش‌های نرم‌افزاری نوین، می‌تواند به افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی و دامپروری در روستا‌های استان کمک کند.

 یعقوبعلی نظری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، باید شیوه‌ها و نوآوری‌هایی داشته باشیم که هر کشاورز با هر مقدار زمین و هر دامدار با هر تعداد دام بتواند به طور اقتصادی از اراضی و دام خود استفاده کند.

وی ادامه داد: کشاورزی و دامداری یک موضوع بسیار مهم برای کشور است و روستا‌ها به عنوان واحد‌های تولیدی و مولد دارای اهمیت فراوانی هستند.

نظری بیان کرد: تعاونی "فوشنجان" واقع در شهرستان نیشابور یکی از تعاونی‌های موفق استان و کشور است که امروز به همراه مدیران استانی برای آشنایی بیشتر با نقاط قوت این مجموعه در محل این تعاونی حاضر شدیم.
او اظهار کرد: امید است با همکاری مسوولان مربوطه راهکار‌های خوبی را احصا و بهره وری را در قسمت‌های مختلف حوزه روستایی افزایش دهیم.

تعاونی روستای فوشنجان در سال ۱۳۷۴ با زیر پوشش داشتن ۲ روستای فوشنجان و حمیدآباد تشکیل شده و دارای ۶۵۰ عضو است که یک هزار و ۱۵۰ خانوار را تحت پوشش دارد.

۲ هزار و ۲۵۰ هکتار زمین که یک هزار و ۵۰ هزار هکتار آن زیر کشت است، زیر پوشش تعاونی فوشنجان قرار دارد و به عنوان یکی از تعاونی‌های برتر استان و کشور شناخته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.