سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم تهران در مجلس:

تک صدایی در نظام اسلامی معنایی ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:اغتشاشگران و دشمنان با وجود داشتن رسانه‌های بزرگ و فضاهای مجازی بی‎شمار، به لطف خدا مورد حمایت مردم قرار نگرفتند و فتنه آنها با شکست روبه‌رو شد.

محمداسماعیل کوثری، امروز در نشست بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی روز کشور در مسجد بقیه‌الله دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: نحوه چینش اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و حضور همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی در آن، بیان کننده چند صدایی این نظام مقدس است.

او با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: پیش‌بینی می‌شد فتنه جدیدی ایجاد شود، زیرا دشمن از اردیبهشت سال گذشته از طریق برخی اجتماع‌ها و نیز اعتراض‌های صنفی مربوط به آب و محیط زیست به دنبال ایجاد فتنه بود که عوامل آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان، چون به اهداف خود نرسیدند، این بار فوت مرحومه مهسا امینی را بهانه قرار دادند و با تسری آن به سایر بخش‌های جامعه از جمله بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها بصورت ترکیبی، توطئه خود را عملیاتی کردند.

کوثری بیان کرد: اغتشاشگران و دشمنان با وجود داشتن رسانه‌های بزرگ و فضا‌های مجازی بی‎شمار، به لطف خدا مورد حمایت مردم قرار نگرفتند و فتنه آن‌ها با شکست روبه‌رو شد.

او خاطرنشان کرد: آمریکا، کشور‌های اروپایی، صهیونیست‌ها و کشور‌های عربی بخصوص عربستان سعودی و امارات که اغتشاشاگران را تامین مالی می‌کنند، برای حذف نظام اسلامی به میدان آمده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تدابیر مقام معظم رهبری، حمایت نکردن مردم از اغتشاشگران و تلاش کارگزاران نظام موجب شکست دشمن در فتنه اخیر شد.

او، آمریکا و کشور‌های اروپایی را مقصر راه‌اندازی جنگ بین روسیه و اوکراین دانست و گفت: آن‌ها پیش از این، خرید نفت از ایران را تحریم کرده بودند، اما اکنون به کشورمان فشار می‌آورند تا سوخت کشور‌های اروپایی را تامین کنیم.

کوثری، عملکرد دولت سیزدهم در بخش اقتصادی را سُتود و گفت: دولت ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان سود اوراق می‌پردازد که البته این رقم هنوز در سُفره نان مردم نمود پیدا نکرده، اما اقتصاد کشور از لحاظ صنعتی، کشاورزی و خدمات روبه رشد بوده و به همین دلیل، دشمن از دست ما عصبانی است.

او با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی علیه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جنگ تحمیلی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی یکی از این توطئه‌ها بود که در جریان آن تمام کشور‌ها از صدام حمایت کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امام خمینی (ره) با پشتوانه آحاد مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، تاکید کرد: امام با پشتوانه مردم جلو بعثیان ایستاد و رزمندگان اسلام نیز نگذاشتندکه حتی یک وجب از خاک ایران تصرف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور ۵۰ تا ۷۰ هزار مستشار نظامی آمریکایی در کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: پس از انقلاب، آمریکایی‌ها که مرعوب شده بودند، نه تنها از ایران بلکه از منطقه، افغانستان و عراق بیرون رانده شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.