سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد

تحقق ۹۵ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان ایلام

استاندار ایلام از تحقق ۹۵ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد و گفت: از مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون افزون بر ۶۰۰ میلیارد در استان جذب شده است.

 حسن بهرام نیا استاندار ایلام در شورای اشتغال استان گفت: مبلغ تسهیلات تبصره ۱۶ افزایش یافته است و این مهم فرصت بسیار خوبی است که بانک‌ها با پرداخت تسهیلات رافع مشکلات جوانان باشند.

وی گفت: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات تبصره ۱۶ برای استان در نظر گرفته شد و این تسهیلات باید در اسرع وقت جذب شود و دستگاه‌ها اگر ظرف شش ماه سهم اختصاص یافته را نتوانند جذب کنند اعتبارات به سایر دستگاه‌های هدایت می‌شود.

استاندار ایلام از تحقق ۹۵ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد و بیان کرد: از مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون افزون بر ۶۰۰ میلیارد در استان جذب شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه اعتبارات تبصره ۱۸ شناور است انتظار می‌رود شاهد پرداخت بیش از این بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به جوانان و متقاضیان باشیم.

وی بیان کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها و اهتمام بانک‌ها ایلام از تعهد اشتغال در فاصله چهار ماه تا پایان سال پیشی گرفته است و با وجود اینکه تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ از مجموع ۶ هزار ۶۷۱ شغل بوده تاکنون در فاصله حدود چهار ماه تا پایان سال افزون بر ۱۲ هزار شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

وی باز شدن گره اشتغال جوانان را در گرو روان‌کاری و تسهیل گری بانک‌ها عنوان کرد و گفت: بانک‌ها برای رونق اشتغال و تولید در استان تسهیل گری کنند.

استاندار ایلام بیان کرد: دولت حامی بانک‌ها در راستای ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان در استان است

بهرام نیا با قدردانی از بانک‌ها و دستگاه‌های پیشرو در حوزه اشتغال به ویژه کمیته امداد استان، گفت: کمیته امداد با ثبت اشتغال رضایت بخش و راه اندازی کارگاه‌های تولیدی بارقه‌های امید را در جامعه ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد اشتغال بصورت ماهانه راستی آزمایی می‌شود و امکان گزارش گیری برخط دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.