سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان:

فرمانداران برای رفع نارضایتی مردم تلاش کنند

استاندار کرمان در نشست فصلی ایران قوی ۲ ویژه فرمانداران استان کرمان بر ارتباط صادقانه و بی‌تکلف با مردم و رصد و رفع نارضایتی‌ها تاکید کرد.

 محمدمهدی فداکار صبح دوشنبه ۲۳ آبان در مراسم افتتاحیه این نشست به اتفاقات دو ماه گذشته اشاره کرد و گفت: دو ماه سخت بر کشور گذشت، دشمن خواب‌های مفصلی برای جمهوری اسلامی ایران دیده بود که به لطف الهی و خون شهدا و آگاهی مردم تعبیر نشد.

وی افزود: در جریان‌های اخیر، دشمن روی نارضایتی و عصبانیت مردم برای پیشبرد اهداف خود حساب کرده بود و کار سازماندهی شده‌ای را در برنامه داشت، اما حضور کم‌نظیر ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان، دشمن را ناامید کرد.

استاندار کرمان عنوان کرد: وظیفه ما خدمت صادقانه است، ما باید تلاشمان را انجام دهیم و نتیجه را به خدا واگذار کنیم، مردم وقتی تلاش را ببینند با ما همراهی می‌کنند.

فداکار با اشاره به ارتباط صادقانه و بی‌تکلف فرمانداران با مردم گفت: حضور در بین مردم نیاز به مسئله خاصی ندارد و حتی در زمان نماز می‌توان در مسجد و در بین مردم حضور یافت.

وی عنوان کرد: کار‌ها نباید رها شود، هدف دشمن این است که با مسائل امنیتی ما را درگیر کرده تا از کار‌های اصلی غافل شویم. باید به کار مردم برسیم و مسائل را پیگیری کنیم.

استاندار کرمان خطاب به فرمانداران اظهار داشت: عزل و نصب‌ها را جدی‌تر بگیرید. به ما نیز ایراد است که عزل و نصب‌ها قدری عقب افتاده که به دلایل مختلف است، اما در مجموع باید این مسئله پیگیری شود.

فداکار، ارتباط فرمانداران با مدیران ستادی استانداری و اجرایی استان را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: مراقبت‌های قضایی، توجه به مباحث نظارتی، رصد نارضایتی‌های مردم، تدبیر اقتضائی امور، مراعات بین بخش‌ها و مناطق از مباحثی است که فرمانداران باید به آن توجه کنند.

میثاق فرمانداران کرمان برای ارتقای رضایت و رفاه مردم

فرمانداران استان کرمان با قرائت و امضای میثاق‌نامه، خود را متعهد و ملزم به اصول مدیریت علمی و جهادی برای ارتقای رفاه و رضایت مردم دانستند.

 این میثاق‌نامه در کارگروه حکمرانی و مدیریت مجمع بسیج استان و بهره‌گیری از بیانیه گام دوم، سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه جامع اصلاح نظام اداری و با نگاه به مکتب سردار سلیمانی تنظیم شده است.

توجه به تقوا و وجدان کاری، ارتقای فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی، انسانی و اسلامی، اهتمام ویژه به ارتقای فرآیند‌ها و بهبود روش‌ها، توجه به نظام شایسته‌سالاری، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، بهره‌گیری از نظام مدیریت مشارکتی، قانونگرایی، پاسخگویی، شفافیت و انضباط مالی در نظام اداری، ارائه خدمت صادقانه در راستای بهبود کیفیت خدمات اداری به مردم و ارتقای سلامت اداری اصول امضا شده در این میثاق‌نامه است.

فرمانداران با قرائت این میثاق‌نامه، خود را متعهد و ملزم به اصول مدیریت علمی و جهادی برای پیشبرد برنامه فوق دانسته و با استعانت از خداوند منان، نهایت تلاش خود را با تدوین و اجرای برنامه عملیاتی به کار گیرند تا شاهد ارتقای رضایت مراجعین به بالاترین حد ممکن براساس شاخص‌های اعلامی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.