سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مانور مقابله با آفت‌کش‌های تقلبی در استان سمنان

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مانور استانی مقابله با عرضه آفت‌کش‌های غیرمجاز و تقلبی در این استان خبر داد.

فرانک قهرمان‌فرد سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: مانور استانی مقابله با عرضه آفت‌کش‌های غیرمجاز و تقلبی در سمنان در راستای سیاست‌های کمیته پدافند غیرعامل و با هدف اصالت سموم و ارزیابی و بهبود کیفیت شبکه توزیع آفت‌کش‌های شیمیایی برگزار شد.

وی افزود: در این مانور اکیپ بازرسی و نظارت بر شبکه توزیع آفت‌کش‌های کشاورزی متشکل از بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، اماکن، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، حراست و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی حضور داشتند.

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این مانور که با محوریت مدیریت حفظ نباتات استان برگزار شد، بازرسان علاوه بر گشت زنی از انبار‌ها و داروخانه‌های گیاه‌پزشکی شهرستان‌های تابعه بازرسی سرزده داشتند.

قهرمان‌فرد اضافه کرد: هیچ‌گونه محصول غیرمجاز و تقلبی در این بازرسی‌های سرزده کشف و ضبط نشد که این امر نشان‌دهنده نظارت‌های مستمر مسؤولان مربوطه ستادی و شهرستانی بر عملکرد داروخانه‌های گیاه‌پزشکی و شرکت‌های توزیع‌کننده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.