سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰۰ قطعه دویست متری در خراسان شمالی آماده واگذاری به مشمولین قانون حمایت از خانواده شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تامین و واگذاری ۵۰۰ قطعه دویست متری در استان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مشمولین این قانون خبر داد.

 قاسم قاسمی گفت: در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وظایفی را قانون برای اداره کل راه و شهرسازی استان تعیین کرده است که شامل افرادی که دارای فرزند سوم و چهارم که بعد از تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است می‌باشد که این قانون اجرایی به تازگی تدوین و آماده شده و در این خصوص هم اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اقداماتی را در راستای تامین زمین و بحث واگذاری در تمامی شهر‌ها به فراخور تقاضا‌هایی که وجود دارد انجام داده است که در همین راستا ۵۰۰ قطعه دویست متری آماده واگذاری به مشمولین این قانون می‌باشد.

او گفت : این قطعات تفکیک شده و در کلیه شهر‌هایی که زمین موجود است تامین شده و کسانی که متقاضی هستند به محض اینکه درخواست اولیه خود را در اداره کل به ثبت برسانند و مشمول این قانون باشند تامین زمین و واگذاری انجام خواهد شد.

قاسمی  گفت : بحث هزینه‌های ساخت شامل هزینه‌های نظام مهندسی و پروانه است که با هماهنگی‌های صورت گرفته این قانون شامل ۵۰ درصد تخفیف برای مشمولین تعیین شده است و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری شهر‌های استان مراجعه نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : در شهر بجنورد ۵۷۰ درخواست در این خصوص ثبت شده است که ۷۰ درخواست مشمول قانون نبودند و ۵۰۰ درخواست کار‌های ثبتی در حال انجام است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.