سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر خوزستان به بیش از ۹۰ نفر در ۴۸ ساعت گذشته

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.

امیرعباس نجفی با اشاره به بارندگی اخیر در استان، گفت: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده و مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متاثر از این بارش ها نیازمند امدادرسانی شدند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان باغملک ارزیابی ها انجام و عملیات امدادرسانی صورت گرفت.

او افزود: در این آب گرفتگی به ۹۰ نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این عزیزان توزیع شد.

آقای نجفی در ادامه با اشاره به حوادث جاده ای در این بازه زمانی گفت: نجاتگران پایگاه‌های امدادی نیز در محورهای اندیکا_تاراز، هندیجان_بوطاری،شوش_دانیال نبی، مسجدسلیمان_ سه راهی لالی، شادگان_دارخوین و محور شوش اندیمشک به ۷ مصدوم امدادرسانی و به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان در پایان با تقدیر از زحمات شبانه روزی نجاتگران تصریح کرد: ۸ خودرو آمبولانس، ۱۳ تیم عملیاتی در حوادث ۴۸ ساعت گذشته مشغول امدادرسانی بوده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.