سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات کالا از اصفهان به ۸۷ کشور جهان

مدیرکل گمرک استان اصفهان گفت: در هفت ماه نخست امسال، ۸۲۴ میلیون دلار کالا از گمرک استان اصفهان صادر شده است.

رسول کوهستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:در هفت ماهه نخست امسال صادرات گمرکات استان اصفهان ۸۲۴ میلیون دلار بوده است که مجموع اقلام صادراتی به یک هزار و ۲۴۴ میلیون کیلوگرم می‌رسد.

او با بیان اینکه این میزان صادرات شامل ۶۷۱ قلم کالا و به ۸۷ کشور نیز صادرات شده است، افزود: سهم گمرک کاشان از این میزان صادرات بالغ بر ۲۲۴ میلیون دلار است که نشان از پویایی صادرات و رونق در این بخش است.

مدیرکل گمرک استان اصفهان با بیان اینکه زمین گمرک کاشان از سال ۹۱ خریداری شده است، ابراز داشت: طرح توجیهی گمرک کاشان نیز آماده شده و مجوز‌های پدافند غیرعامل و محیط زیست آن اخذ شده و منتظر تامین بودجه هستیم تا ساخت آن آغاز شود و در حال حاضر علی رغم همه محدودیت‌ها در مکانی استیجاری واقع شده است.

او با بیان اینکه شرایط در گمرک کاشان مشقاتی را برای تولیدکنندگان و همکاران ما در این منطقه به دنبال دارد، گفت: اگر گمرک کاشان ساخته شود در حوزه واردات و ترانزیت می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد و موجب رونق صنعت و تجارت منطقه و استان اصفهان می‌شود.

کوهستانی با بیان اینکه واردات صنایع منطقه کاشان از استان اصفهان و سایر مناطق انجام می‌شود، تصریح کرد: با شروع به کار بخش واردات گمرک کاشان تمامی فرآیند‌ها در منطقه انجام شده و با این وجود علاوه بر تسهیل در روند دریافت محصولات وارداتی موجب رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.