سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات منسجم‌تری به خانواده‌های داغدار در آرامستان شهرکرد ارائه شود

شهردار شهرکرد گفت: باید در آرامستان خدمات مطلوب‌تر و منسجم‌تری به خانواده‌های داغدار ارائه شود.

محمدحسین واحدیان در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سرلوحه عملکرد این سازمان باشد، اظهارداشت: باید در آرامستان خدمات مطلوب‌تر و منسجم‌تری به خانواده‌های داغدار که سوگوار عزیزان خود هستند ارائه شود.

وی با بیان اینکه سازمان آرامستان تلاش کند با ارائه خدمات مناسب در حوزه کاری خود رضایت شهروندان را کسب و آرامش را به روحیه شهروندان تزریق کنند، افزود: در همین راستا می‌طلبد ساختمان سازمان مربوطه به آرامستان منتقل و تمام امکانات و تجهیزات جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان به صورت نظام‌مند و هدف‌مند به کارگیرد.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد بیان کرد: خدمت در آرامستان‌ها و تسریع و تسهیل امورات مربوط به اموات ازجمله کار‌های خداپسندانه و معنوی است و افزایش سطح کیفی، دقت و سرعت خدمات رسانی به شهروندان در سازمان آرامستان شهرداری از ضروریات است.

واحدیان با بیان اینکه یکی از محیط‌هایی که همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اماکن عمومی که تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، آرامستان‌ها هستند ادامه داد: اگر کارگران در این حوزه فعال نباشند قطعا در بحران‌ها با مشکلات مواجه خواهیم شد.

وی گفت: در محل آرامستان بهشت رحمت باید تمام امکانات نظیر سالن برگزاری مراسمات و اماکن تجاری مورد نیاز پیش‌بینی تا خانواده‌ها جهت برگزاری مراسمات به مشکل بر نخورند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.