سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری شهرکرد خانه مردم است

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری خانه مردم است و شهردار و پرسنل وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارد.

محمدحسین واحدیان در بازدید از شهرداری منطقه یک شهرکرد با بیان اینکه شهرداری خانه مردم است و شهردار و پرسنل وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارد، اظهار داشت: عوامل شهرداری باید در خدمت مردم باشند تا بتوانیم عادلانه رفتار کنیم.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های شهرداری مرکزی باید به شهرداری مناطق واگذار شود، افزود: بسیاری از معطلی‌ها و نارضایتی‌ها به دلیل تمرکزگرایی در فعالیت‌های شهرداری است در صورتی که مسئولیت‌ها به مناطق واگذار شود، بسیاری از این موارد برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: این اتفاق تاثیرات بسیار خوبی برای مناطق دارد، اما در عین حال که حمایت و پشتیبانی لازم از آن‌ها را انجام می‌دهیم در مقابل شهرداران مناطق باید پاسخگوی عملیات‌های خود باشند.

واحدیان با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه شهر ادامه داد: نگاه شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها باید ابتدا به جذب سرمایه‌گذار باشد و طرح‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه شهر مدنظر قرار داده شود.

وی از مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری خواست: از تجربیات سایر شهر‌های کشور در زمینه راه‌های جذب و جلب سرمایه‌گذار برای پروژه‌ها و طرح‌های شهر استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.