سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سال تحصیلی صورت گرفت

اعزام ۷۰۰ مبلّغ به مدارس خراسان جنوبی

۷۰۰ مبلّغ در طرح مبلّغان امین، از آغاز امسال به مدارس خراسان جنوبی اعزام شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نشست کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه گفت: از ابتدای سال تحصیلی ۷۰۰ نفر از روحانیون مورد تأیید حوزه‌های علمیه استان برای تبلیغ، ترویج معارف اسلامی و اقامه نماز جماعت به مدارس استان اعزام شده اند.

او افزود: مبلّغین اعزامی به عنوان کمک مربی پرورشی، هدایت دانش آموزان، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و اجرای تخصصی سلسله مراتب طرح تربیتی امین برای کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به شبهات، با اولیای مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی مشارکت دارند.

موسوی نژاد ترویج کرامت و ارزش‌های والای انسانی، گناه گریزی، بصیرت افزایی، نهادینه کردن محبت به خدا و اهل بیت (ع) و تبیین جایگاه علم و عالم در بین دانش آموزان را از جمله شاخص‌های طرح امین در مدارس برشمرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه هماهنگی با اولیاء و مدیران مدارس و حضور هفته‌ای ۱۳ ساعت در مدارس از دیگر وظایف مبلّغان طرح تربیتی امین است عنوان کرد: برای ساماندهی برنامه‌های مبلّغان و پرهیز از تشدد در برنامه‌ها ۱۲ کتاب با شاخص‌های تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول برای ۱۲ پایه تحصیلی از سوی  حوزه علمیه قم تهیه و به چاپ رسیده و در اختیار مبلّغان استان قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.