سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مه غلیظ دید افقی در فرودگاه زنجان را به کمتر از ۱۰۰ متر رساند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان در اغلب مناطق استان به خصوص زنجان، آب بر و ماهنشان ابری بوده و مه غلیظ هم اکنون دید افقی در فرودگاه زنجان را به کمتر از ۱۰۰ متر رسانده است.

حسین سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان طی هفته گذشته میزانی از بارندگی را در مناطق مختلف استان موجب شد که بیشترین آن در منطقه " پری" با ۱۵ میلیمتر گزارش شد و در زنجان نیز هشت میلیمتر بارش باران ثبت شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز بارش‌های پراکنده‌ای برای استان پیش بینی شده است، یادآورشد: از فردا/ یکشنبه/ شرایط جوی پایداری در استان خواهیم داشت.

سلطانی اظهار داشت: از اواخر هفته جاری سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد که این سامانه بارش‌های پراکنده‌ای را در مناطق مختلف استان رقم خواهد زد.

کارشناس هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: از روز‌های آینده هوای سردی در استان حاکم خواهد شد و حداقل دماها، روز دوشنبه هفته جاری به زیر صفر خواهد رسید که این شرایط تا پایان هفته جاری در استان حاکم خواهد بود.

وی کمینه و بیشینه دمای هوای مناطق مختلف این استان را طی شبانه روز گذشته، زنجان ۲ و ۱۵ درجه، خرمدره ۳ و ۱۵ درجه، ابهر ۲ و ۱۴ درجه، قیدار ۳ و ۱۰ درجه، ماهنشان ۴ و ۱۵ درجه، آب بر ۱۴ و ۱۵ درجه و سلطانیه ۴ و ۱۴ درجه سانتیگراد بیان کرد.

برچسب ها: مه غلیظ ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.