سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش بسکتبال:

با قوی‌ترین تیم چین باید بازی کنیم

پیترگرگوریان گفت: چینی‌ها با قوی‌ترین تیم بسکتبال خود وارد تهران شدند و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

پیتر گرگوریان بازیکن تیم ملی بسکتبال  درباره وضعیت تیم ملی برای دیدار با چین اظهار کرد: حدود ۳ هفته است برای بازی با چین در اردو هستیم و در این مدت هم خیلی خوب تمرین کردیم، بچیرویچ مدیرفنی تیم به همراه کادرفنی خیلی به ما کمک کردند تا از نظر فنی و همچنین ذهنی مهیای این دیدار سخت شویم. تاکنون که همه چیز باب میل ما پیش رفته است و ان شاالله تا روز بازی هم روال به این شکل پیش برود.

او درباره اینکه چقدر بازی با شهرداری گرگان کمک کرد تا آن‌ها مهیای دیدار با چین شوند، گفت: هر چه بود بازی‌های پر چالشی برای ما به حساب آمد وتوانستیم اشتباهات و نوساناتی که در زمین داشتیم را برطرف کنیم.  نتیجه چندان مهم نبود و بیشتر دنبال این بودیم تا هم در شرایط مسابقه‌ای قرار بگیریم و هم توصیه و نکاتی که کادرفنی به ما محول کرده بودند را در زمین به خوبی پیاده کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره اینکه چقدر از چین شناخت دارد گفت: آن‌ها با قوی‌ترین تیم خود به تهران آمده‌اند، زیرا این مسابقه هم برای چینی‌ها بسیار مهم است و می‌خواهند به جام‌جهانی صعود کنند. بهترین بازیکنان خود را در این مسابقه به همراه دارند و کاملا بازی سختی را پیش‌رو داریم. البته با وجود این اتفاق، تمام تلاشمان را در زمین می‌گذاریم تا اتفاق خوبی بیفتد تا برد از آن ما باشد. مهم نیست حریف مقابل ما چه تیمی است و تنها می‌خواهیم تا لحظه پایانی بجنگیم تا با برتری از زمین خارج شویم. باید بگویم محکوم به شکست چین هستیم تا همچنان شانس صعود به جام‌جهانی برای ما فراهم باشد.  

گرگوریان درباره اینکه بازی کنار بزرگان بسکتبال چه حس حالی برای او دارد، گفت: حس خوبی دارد از اینکه کنار بزرگان بسکتبال حضور داریم تا هم ما از آن‌ها نکته بیاموزیم و هم ما در شرایط سخت بازی از لحاظ فنی به آن‌ها کمک کنیم تا احساس تنهایی در داخل زمین نداشته باشند.  

او در پایان گفت:  اگر بازی با چین با تماشاگر باشد، به طور حتم حضور هواداران  یک انگیزه مضاعفی به ما می‌دهد تا با شرایط بهتری به مصاف حریف قدرتمند برویم و اگر هم نباشند چاره‌ای نداریم جز اینکه بدون توجه به این مسئله با شرایط موجود کنار بیاییم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.