سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش باران در محورهای غربی اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش باران در محور‌های غرب استان، گفت: همه راه‌های استان اصفهان در حال حاضر باز است.

سرهنگ اصغر زارع با اشاره به بارندگی در راه‌ها و محور‌های مواصلاتی غربی استان اصفهان ، گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها تا ساعات آینده به سمت مرکز و شرق استان اصفهان کشیده می‌شود.

او با بیان اینکه مشکل خاصی در جاده‌های استان وجود ندارد، افزود: بارش‌ها در غرب اصفهان شدید نیست و همه راه‌های استان باز است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته حادثه‌ای در راه‌های استان نداشتیم، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌ها و لغزندگی جاده‌ها لازم است همه رانندگان وسایل نقلیه اعم از خودرو‌های سواری، ناوگان مسافربری مانند اتوبوس‌ها و نیز کامیون‌ها سرعت مطمئنه و فاصله طولی را در شرایط بارندگی رعایت کنند.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز  با فعالیت سامانه ناپایدار، بارش باران مناطق غرب، شمال و جنوب استان را فرامی گیرد. بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان محتمل است.

همچنین از ساعات بعد از ظهر و شامگاه امروز جمعه بارش باران در شهر اصفهان و مناطق شرق استان نیز پیش‌بینی شده است. فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه ۲۲ آبان در استان ادامه خواهد داشت. افت دما، مه‌آلودگی و لغزندگی به ویژه در محور‌های غرب و جنوب استان پیش‌بینی شده است.

منبع:مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.