سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای شهرستان باشت

فرماندار باشت از اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان خبر داد.

نادر گرامی به توجه ویژه دولت توجه برای تامین زیرساخت‌های روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باشت اجرا شده است.

او با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار و ۴۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی باشت استفاده شده است، افزود: با این میزان قیر معابر ۱۸ روستا در مناطق مختلف این شهرستان از جمله؛ پزین، کوشک ظفری، چهار راه گشین، سرابیز، ده کهنه، ده بزرگ، نارک موسی، سلطان آباد و... در این مدت آسفالت شده اند.

گرامی به اجرای عملیات آسفالت معابر روستایی گچساران با بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و ادامه داد: زیرسازی و بیس روستای کلگه و سنگفرش روستای سرابیز این شهرستان به زودی از سوی بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

به گفته فرماندار باشت؛ امسال ۴۴ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال برای توسعه برخی زیرساخت‌های روستا‌های باشت از محل اعتبارات استانی، ۳ درصد نفت و متوازن اختصاص یافته است.

گرامی می‌گوید: این میزان اعتبار‌ها برای اجرای طرح هادی در روستا‌های باشت از جمله؛ کته، چاه تلخ، سرابیز، آهورک، ده بزرگ، لیراب، اسلام آباد، ده بزرگ و. در نظر گرفته شده که برای بازسازی و بهسازی، ساخت پل، سنگفرش و جدول گذاری روستا‌ها هزینه خواهد شد.

شهرستان باشت ۱۲۰ روستا دارد که از این تعداد ۱۱ روستا دارای جمعیتی بیش از ۵۰ خانوار و ۴۴ روستا دارای جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.