سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمان:

طرح های نخبگان بسیج عملیاتی شود

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نخبگان بسیج در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن دارند و طرح‌های خوبی ارائه شده که باید عملیاتی شوند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای امنیت و شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: بسیج خاستگاه جوانی دارد و جوان مؤمن و تراز انقلاب اسلامی در آن فعالیت می‌کند.

امام جمعه کرمان افزود: بسیج کانون کار و سرعت و سرشار از نشاط و شادابی است که انسان را تازه می‌کندو به زندگی روح می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: علم واندیشه نقشه راه مناسب انگیزه و اخلاص در کنار یکدیگر می‌توانند تحولات مثبتی رقم بزنند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارا... استان هم گفت: بسیج مولود اندیشه امام راحل بود و برهمین اساس چه در دفاع مقدس و چه پس از آن در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده و امروز هم نخبگان بسیج تلاش می‌کنند با ارائه طرح‌های حساب شده در حل مشکلات نقش آفرین باشند.

جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان هم با اشاره به نقش موثر بسیج در بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی گفت: از طرح‌ها و ایده‌های نخبگان بسیج استقبال می‌شود.

سردار ملکشاهی فرمانده دانشگاه شهید مطهری بسیج هم بسیج را نمادی از چهره مردمی جامعه و انقلاب دانست و گفت: هرجا روحیه بسیجی در کار‌ها جاری باشد مشکلات حل و گره‌ها گشوده می‌شود.

در این مراسم از بسیجیان برتر استان و همچنین خانواده شهید لری گویینی شهید نوجوان حادثه تروریستی شاهچراغ تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.