سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقی که دوست قدیمی از آب درآمد

یکی از دوستان قدیمیش بود و فکرش را نمی کرد که رفیق سالهای قبل، سارق فعلی خود او و اموالش باشد.

برای قدردانی از پلیس آگاهی کردستان به همراه پدرش به دیدار مدافعان نظم و امنیت آمده است.

از روزی می گوید که باند زورگیر  چهار نفره یک پراید با پلاک مخدوش او را ربودند و جیبش را  خالی کردند، باندی که هفت نفر بودند و یکی از آنها از دوستان فرد ربوده شده بود.

پس از تهدید و ضرب و شتم، رمز گوشی او را گرفته و حسابش را خالی و بعد از آن او را در جاده‌ای می‌کنند و او برای پیگیری ماجرا به پلیس مراجعه می کند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان از دستگیری این باند خبر داد که پس از دستگیری دو مالباخته دیگر با حادثه مشابهی  دستگیر شدند  که از یکی ۱۸ و از دیگری هشت ملیون تومان کلاهبرداری و سرق شده بود.

سرهنگ عبدالله فاتحی گفت: حدود یک ماه قبل فردی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت ک که توسط چند نفر و با یک خودروی پلاک مخدوش ربوده و دارایی و گوشی همراهش به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه افراد زورگیر فرد ربوده شده را به بیرون شهر برده و مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان رمز ارز را از کیف پول الکترونیکی او به حساب خود انتقال داده بودند، افزود:  با یک کار شبانه روزی توسط پلیس آگاهی استان این باند ۷ نفره در کمترین زمان ممکن دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان  اضافه کرد: تمامی مبالغ، اموال و گوشی‌های سرقتی تحویل مالباختگان شده است. 

پدر فرد ربوده شده نیز با قدر دانی از پلیس بخاطر سرعت عمل در دستگیری زورگیران گفت: فکرش را نمی کردیم که این مجرمان به دام قانون بیفتند چه برسد به اینکه در  این زمان کوتاه دستگیر و به دست دستگاه قضا سپرده شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.