سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود سامانه بارشی به اصفهان از امشب

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی از شامگاه امروز و فعالیت آن در بیشتر مناطق استان اصفهان تا روز یکشنبه ۲۲ آبان خبرداد.

ابراهیم هنرمند با بیان اینکه سامانه ناپایدار بارشی از شامگاه امروز وارد استان می‌شود، گفت: فعالیت سامانه بارشی از فردا در مناطق غرب استان آغاز می‌شود و روز شنبه نیز در نیمه شمالی استان ادامه خواهد یافت.

او به فعال بودن این سامانه بارشی در سطح استان تا روز یکشنبه (۲۲ آبان) اشاره کرد و افزود: بارش باران در شهر اصفهان را از بعد از ظهر جمعه انتظار داریم که به صورت رگبار‌های پراکنده تا بامداد و صبح شنبه ادامه می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان بارش برف دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: بارش‌های پیش رو در غرب، شمال و جنوب استان مطلوب و در سایر مناطق از شدت کمتری برخوردار است.

هنرمند با بیان اینکه از جمعه تا یکشنبه شرایط ابرناکی در آسمان استان خواهیم داشت، اضافه کرد: احتمال مه آلودگی، وقوع رعد و برق، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محور‌های مواصلاتی نیمه جنوبی استان وجود دارد.

او با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش دارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.