سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی از احتمال لغزندگی جاده‌ها خبر داد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی به دلیل نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور، از احتمال لغزندگی جاده‌ها و اختلال در پرواز‌ها خبر داد.

با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان  هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور، احتمال لغزندگی و اختلال در روند پروازها وجود دارد؛ بنابراین مسافران به تمامی توصیه‌ها و هشدارها در این بخش توجه کنند.

براساس این گزارش در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل، غرب مازندران، بوشهر، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، غرب و شمال فارس، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات و دامنه تهران و کرمان، شاهد بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

گفتنی است لغزندگی جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی محدود و محلی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، احتمال تاخیر در پرواز و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد.

بنابراین توصیه می‌شود مسافران احتیاط در سفرهای برون شهری، احتیاط در فعالیت کوه‌نوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، آمادگی زمستانی راهداری به ویژه در گردنه‌های مناطق سردسیر، احتیاط در قرار دادن نهاده‌های کشاورزی در فضای باز  را در دستور کار خود قرار دهند.

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.