سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار اصفهان؛

نگرانی والدین از ریزش سقف مدرسه‌ای در درچه

ریزش سقف دبستان سادات برای بار دوم در شهر درچه والدین دانش آموزان را نگران کرده است.

سقف دبستان سادات واقع در شهر درچه که یکی از توابع شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان است ریزش کرده است. این مدرسه برای بار دوم شاهد فرونشست سقف است و این موضوع موجب نگرانی والدین و دانش آموزان شده است. مدرسه مکانی امن است که خانواده‌ها فرزندانشان را برای کسب علم و دانش راهی می کنند. امنیت جانی دانش آموزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که مسئولان آموزش باید در درجه اول به آن توجه ویژه داشته باشند.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی مشکل ریزش سقف این مدرسه را روایت کرده و از مسئولان درخواست رسیدگی و رفع نگرانی خانواده‌ها را دارد.


متن پیام شهروند خبرنگار
سقف مدرسه دبستان سادات واقع در شهر درچه خمینی شهر برای بار دوم ریزش کرد. سال ۹۸ سقف یکی از کلاس‌ها ریزش کرده بود که تعمیر شد و به خانواده‌ها قول داده شد که دیگر ریزش ندارد علت ریزش را بارندگی و گرفتگی ناودان اعلام کرده بودند. این مدرسه سالهاست که فرسوده است، اما کارشناسان اعلام کردند که خانواده‌ها نگران نباشند و دیگر ریزش اتفاق نمی‌افتد، اما برای بار دوم در اول آبان ۱۴۰۱ سقف سالن مدرسه ریزش کرد که قبل از بارندگی‌ها بود و حالا بعد از گذشت بیش از دو هفته می‌خواهند به همان شکل قبلی لکه گیری را انجام دهند و سقف را تعمیر کنند. این مدرسه فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد. چرا آموزش و پرورش با این اتفاقی که افتاده است ساختمان دیگری را در اختیار دانش آموزان قرار نمی‌دهد تا امسال بتوانند بدون نگرانی به تحصیل ادامه دهند؟ ما نگران جان فرزندانمان هستیم خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.