سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵ واحد تولیدی برچسب اصالت سلامت کالا دریافت کردند

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی فرآورده‌های طبی سنتی مکمل غذا و داروی استان کرمانشاه گفت : ۳۵ واحد تولیدی تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی استان کرمانشاه برچسب اصالت سلامت کالا دریافت کردند.

کیومرث رحیمی رئیس اداره نظارت بر ارزیابی فرآورده‌های طبی سنتی مکمل غذا و داروی استان کرمانشاه با بیان اینکه نصب برچسب اصالت سلامت کالا از ۴ سال گذشته در دستور کار وزرات بهداشت قرار گرفته است گفت : این برچسب در مرحله اول برای کالا‌های وارداتی بود، اما از سال گذشته کالا‌های داخلی مشمول نصب برچسب اصالت سلامت کالا شدند.

وی افزود: استان کرمانشاه به عنوان استان پیشرو در کشور بیشترین تعداد واحد‌های تولیدی دارای برچسب اصالت سلامت کالا را دارد.

رحیمی بیان داشت: در سالن آینده کار نصب برچسب اصالت سلامت کالا برای واحد‌های تولید مواد غذایی در استان آغاز می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی فرآورده‌های طبی سنتی مکمل غذا و داروی استان کرمانشاه گفت: این برچسب درای کد تجاری محصول و بارکد شطرنجی است شهروندان می‌توانند از طریق برنامه بارکد خوان از اطلاعات تولید این محصول مطلع شوند.

رحیمی ظهارداشت: می‌تواننند از طریق خراشیدن لیبل اسکرچ و ارسال آن به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ اطلاعات سلامت کالای خریداری شده را دریافت کنند.

وی ادامه داد: شماره ۰۲۱۶۱۵۸۵ پاسخگو سوالات شهروندان در زمینه محصولات دارای برچسب اصالت سلامت کالا است.

وی گفت: درج شماره پیامک و شماره تماس روی برچسب اصالت سلامت کالا ضروری است و اشتباه اعداد تخلف محسوب می‌شود.

رحیمی بیان کرد: شهروندان هرگونه تخلف در حوزه مواد غذایی را می‌توانند به شماره معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه ۳۴۲۷۸۵۴۱ گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.