سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناترازی منابع و مصارف بانک‌ها مشکلاتی را برای پرداخت تسهیلات ایجاد کرده است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ناترازی منابع و مصارف بانک‌ها مشکلاتی را در استان برای پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها ایجاد کرده است، در تلاشیم که فشار مضاعفی به بانک‌ها وارد نکنیم، اما نباید در حوزه پرداخت تسهیلات عقب بمانیم.

محمدکاظم منزوی ۱۸ آبان‌ماه در دیدار با یحیی صادقی مدیرکل پشتیبانی و ارزیابی طرح‌های اشتغال کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به تعهدات کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال در استان‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش این نهاد به ایجاد اشتغال برای چند دهک درآمدی اول نیز کمک می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ناترازی منابع و مصارف بانک‌ها مشکلاتی را در استان برای پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها ایجاد کرده است، در تلاشیم که فشار مضاعفی به بانک‌ها وارد نکنیم، اما نباید در حوزه پرداخت تسهیلات عقب بمانیم.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه برای جذب کامل اعتبارات حوزه اشتغال در کمیته امداد باید شرط همخوانی منابع و مصارف در بانک‌ها حذف شود، عنوان کرد: این کار نیازمند رایزنی با بانک مرکزی است، همچنین پرونده‌های پرداخت تسهیلات بین نهاد‌ها و بنیاد‌ها شناور باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در استان آمادگی لازم برای هماهنگی با بانک‌های عامل برای جذب تسهیلات در حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.