سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه زنجان و دانشگاه زونگولداک اجویت ترکیه

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت:تفاهمنامه‌ای در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و تبادل فرهنگی، با دانشگاه زونگولداک اجویت ترکیه به امضا رسید.

علی سپهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: به منظور افزایش همکاریهای بین المللی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و تبادل فرهنگی، تفاهمنامه‌ای بین این دانشگاه با دانشگاه زونگولداک اجویت ترکیه به امضا رسید. به موجب این تفاهمنامه، برنامه‌های مشترکی در راستای منافع دانشجویان، دانشکده‌ها، اعضای هیئت علمی و موسسات پژوهشی بین ۲ دانشگاه انجام خواهد گرفت.

او ادامه داد: ۲ دانشگاه از طریق بحث و تبادل اطلاعات و مذاکرات درخصوص فعالیت‌های مختلف به تعهدات خود عمل خواهند کرد.

سپهری بیان کرد: توسعه دوره ­ها و برنامه­‌های مشترک علمی با رعایت کامل استوارنامه و مقررات حرفه­‌ای هر ۲ موسسه، تبادل دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی جهت انجام پژوهش یا گذراندن دوره‌های مختلف، تبادل اعضای هیئت علمی در راستای اهداف آموزشی، پژوهشی و تدریس، تبادل مواد آموزشی، پروژه­‌های پژوهشی، چاپ و منابع فیزیکی یا الکترونیکی کتابخانه­ ها، برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها، کارگاه­‌های مشترک، امکان ادامه تحصیل دانشجویان دانش آموخته هریک از دانشگاه­‌های طرف تفاهمنامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه دیگر، از جمله مفاد این تفامنامه همکاری است.

 دانشگاه زونگولداک اجویت یکی از دانشگاه‌های دولتی در ترکیه واقع در شهر زونگولداک است. این دانشگاه در زمینه آموزش مهندسی به ویژه در حوزه معدن از مراکز مهم به شمار می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.