سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۲۱ مورد انشعابات آب غیرمجاز و پشت کنتوری در بروجرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بروجرد از شناسایی ۳۲۱ مورد انشعابات آب غیرمجاز و پشت کنتوری در شهرستان خبر داد.

حبیب‌اله حدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بروجرد اظهار کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری ۷ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق حفر و تجهیز شده و ۴ باب مخزن ذخیره روستایی به حجم ۱۴۰۰ مترمکعب در روستا‌های جهان‌آباد، برکت‌آباد، تپه مولا و دره مراد احداث شده است.

او تصریح کرد: همچنین یک باب مخزن ذخیره ۵۰۰۰ مترمکعبی شهر بروجرد در منطقه قلعه حاتم در دست احداث است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بروجرد خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۷۱۰۰ مورد شکستگی لوله در سطح شهر بروجرد، اشترینان و روستا‌ها ترمیم شده است.

حدادی اضافه کرد: توسعه شبکه آبرسانی در شهر بروجرد، اشترینان و روستا‌ها به طول ۸ کیلومتر، اصلاح شبکه شهر بروجرد به طول ۱٫۵ کیلومتر و نصب دستگاه تله‌متری (کنترل از راه دور) در ایستگاه‌های شهری و روستایی ۱۴ دستگاه از دیگر اقدامات در این مدت بوده است.

او بیان کرد: همچنین در این مدت توسعه فاضلاب شهر بروجرد در ۶ نقطه به طول ۲۶ کیلومتر و فروش ۱۱۰۲ مورد انشعاب آب انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بروجرد ادامه داد: فروش ۴۲۲ مورد انشعاب فاضلاب شهر بروجرد، ۱۱۵۰ مورد تعویض کنتور خراب در کل شهرستان انجام شده است.

حدادی با بیان اینکه همچنین در این مدت ۳۲۱ مورد انشعاب غیرمجاز و پشت کنتوری در شهرستان شناسایی شده است، افزود: ۳۴ هزار و ۷۰۸ مورد کلرسنجی در شهر و روستا بروجرد انجام شده است.

او اظهار کرد: در مدت یاد شده نیز یک هزار و ۱۶۴ مورد آزمون‌های باکتریولوژی و ۸۳ مورد بررسی اتفاقات کنترل کیفی انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.