سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زائران حج تمتع اطلاعات خود را تکمیل کنند

زائران حج تمتع برای تشرف در سال آینده باید نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی گفت: باتوجه به ضروت برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام ودیعه‌گذاران حج تمتع و همچنین ایجاد پل ارتباطی میان این سازمان و ودیعه‌گذاران واطلاع رسانی‌های مختلف، لازم است تمامی سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و بدون در نظر گرفتن اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس: Reserve.haj.ir نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام کنند.

حسین دستگردی گفت: در پایان افراد متقاضی کد رهگیری دریافت کنند تا در آینده و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه با مراجعه به این سامانه و اخذ کد رهگیری صرفا به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فردی افراد است و تشرف به حج تمتع براساس تعداد ویزای تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولین تشرف براساس اولویت‌های قبوض ثبت نامی و نیز ضوابط کشور میزبان خواهد بود گفت: سازمان حج و زیارت براین اساس نسبت به برنامه ریزی، فراخوان و اعزام افراد عمل می‌کند.

مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی افزود: اولویت‌های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ پس از انجام مذاکرات فی مابین با کشور عربستان و در زمان مقرر به اطلاع عموم می‌رسد.

برچسب ها: حج و زیارت ، حج تمتع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.