سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۴ میلیاردتومان اعتبار برای پرداخت وام به مردم همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس جمهور به همدان تسهیلاتی بالغ بر چهار میلیارد تومان در قالب وام‌های ۱۵ میلیون تومانی توسط بانک ملی پرداخت می‌شود.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به جلسه چندساعته با مدیرعامل بانک ملی کشور گفت: در این جلسه توافق بانک ملی و بقعه متبرکه شاهزاده حسین (ع) مورد بحث قرار گرفت و بنا شد مدیرعامل بانک ملی کشور به زودی به همدان سفر و از محل بازدید کند و جمع‌بندی این موضوع پیگیری شود.

او گفت: بیمارستان هزار تختخوابی بر اساس ماده ۵۶ احداث می‌شود به این معنا که بانک‌ها ساخت این بیمارستان را بر عهده بگیرند و در نهایت هزینه‌کرد را از دولت دریافت کنند، از همین رو در این جلسه بانک ملی پذیرفت در این طرح سرمایه‌گذاری انجام دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: با هماهنگی بانک ملی در این زمینه کنسرسیومی تشکیل می‌شود تا دیگر بانک‌ها نیز در این پروژه مشارکت داشته داشته و جلسات متعددی با متولیان امر برگزار و این مهم به جدیت پیگیری شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه زمین این پروژه با کمک شهرداری و دیگر دستگاه‌ها در حال آماده‌سازی است، گفت: این پروژه در جوار بلوار آیت‌الله نجفی و با مشارکت بانک‌ها احداث خواهد شد.

او به پرداخت وام‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به همدان اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی بالغ بر چهار میلیارد تومان در قالب وام‌های ۱۵ میلیون تومانی توسط بانک ملی پرداخت می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مساعدت ویژه مدیرعامل بانک ملی در رابطه اعطای تسهیلات تبصره ۱۶گفت: پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد هم در دستور کار قرار گرفت به طوری که تاکنون ۱۰ درصد از تعهدات معادل ۱۱ میلیارد ریال پرداخت شده بنابراین این مهم باید با سرعت دو چندان پیگیری شود.

حاجی بابایی در پایان به پرداخت تسهیلات سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی مشکل‌دار و جلسه هم‌اندیشی با تولیدکننده همدان هم به جد در این جلسه پپگیری شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.