سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان طرح هادی در ۷۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح هادی در ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان پایان یافت.

عمادی به وجود بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی طرح هادی در ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار به پایان رسیده است.

او با بیان اینکه طرح هادی در روستا‌های زیر ۲۰ خانوار استان در حال اجرا است، افزود: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار روستایی در زمینه قیر برای زیرسازی و آسفالت روستا‌های استان در نظر گرفته شد.

عمادی با بیان اینکه پارسال بیش از ۶ هزار تن قیر برای آسفالت معابر روستایی استان در نظر گرفته شد که ۱۰۰ درصد جذب شده است، ادامه داد: با استفاده از این میزان قیر رایگان، بیش از یک میلیون متر مربع از معابر ۱۰۰ روستایی از پارسال تاکنون آسفالت و بهسازی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد این استان را جزو ۵ استان برتر از لحاظ جذب قیر در کشور عنوان و اضافه کرد: طرح هادی در قالب بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استاندارد‌های زندگی، توسعه خدمات‌رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان این مناطق اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران با قیر رایگان آسفالت شد، گت: آسفالت این میزان معابر روستایی با بیش از یک هزار ۳۶ تن قیر رایگان در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

به گفته عمادی؛ هم اکنون زیرسازی و آسفالت ۲۰ روستا در مناطق مختلف این شهرستان انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.