سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس زاده مشکینی در مصاحبه با المیادین:

دشمن به دنبال تشکیل داعش در ایران بوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: اگر اسرائیل توطئه علیه ایران را رهبری کند، بزرگترین پاسخ را دریافت خواهد کرد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد که جنایات ارتکابی علیه ایران بی پاسخ نمی‌ماند و برخی از بازداشت شدگان درگیر در اقدامات تروریستی به دنبال بازتشکیل داعش بوده‌اند.

محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با المیادین با بیان اینکه «منافع کشور‌هایی که ایران را در منطقه هدف قرار می‌دهند، زیر دست ماست»، گفت: «ما از ثبات در منطقه حمایت می‌کنیم، زیرا صبر ایران بسیار زیاد است. اما این صبر حدی دارد.»

مشکینی ادامه داد: وقتی ایرانی‌ها می‌بینند که دشمنان از اعتراضات سوء استفاده می‌کنند، از خیابان عقب نشینی می‌کنند و موضع خود را از موضع دشمن جدا می‌کنند. برخی از بازداشت‌شدگان از ملیت‌های مختلف و به دنبال تشکیل دوباره داعش این بار در ایران بوده‌اند. 

مشکینی درباره اتفاقات اخیر ایران گفت: ما انتظار داشتیم که توطئه جدید داخل ایران را هدف قرار دهد و تفرقه‌افکنی کند، اما نظام جمهوری اسلامی مستحکم است.

او به دشمنان ایران قول داد که « ضربه‌ای کوبنده از ایران دریافت کنند» و نسبت به نفوذی‌ها از اربیل به ایران هشدار داد.

مشکینی با تاکید بر اینکه جنایت علیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: اگر اسرائیل توطئه علیه ایران را رهبری کند، بیشترین پاسخ را دریافت خواهد کرد.

او افزود: «رژیم صهیونیستی مشروعیت خود را از دست داده و همه جنگ‌های خود را با محور مقاومت باخته است، بنابراین با خطر وجودی مواجه است».

این در حالی است که بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با حوادث اخیر تأیید می‌کند که «دشمن در ماه‌های اخیر با صرف بودجه مضاعف و استفاده از ابزار‌های مختلف به دنبال آماده‌سازی زمینه اغتشاشات بوده است.» 

همچنین مقامات کشورمان در مورد دخالت کشور‌های غربی در مسائل داخلی ایران هشدار داده‌ و ریشه اصلی اغتشاشات اخیر در کشور را طرح‌های غربی‌ها به ویژه آمریکا برای به آشوب کشاندن اوضاع داخلی عنوان کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
مدعیان دروغین حقوق بشر و مزدورانشان از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

مدعیان دروغین حقوق بشر و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون از تروریسم در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

مدعیان دروغین حقوق بشر و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون از تروریست های القاعده در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

مدعیان دروغین حقوق بشر و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
مشکل اصلی این است که متاسفانه ایران تاکنون در برابر مقابله دخالت و مداخله و خیانت و جنایت آمریکا و مزدورانشان کوتاهی و سکوت کرده است چرا؟
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
یک مورد از سکوت ها را نام ببر
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار آمریکا و مزدورانشان بوده است.
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
احضار سفیر نروژ در تهران در پی ناآرامی‌های اخیر
در پی اظهارات مداخله جویانه رئیس پارلمان نروژ، سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.