سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط کنونی کرانه باختری، مقدمه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی

محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس شرایط کنونی کرانه باختری را مقدمه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی دانست.

محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر اینکه اکنون تجربه نوار غزه در کرانه باختری در حال تکرار است و مقدمات برای نابودی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، افزود: کشور‌هایی مانند سوریه و لبنان و فلسطین که از رژیم صهیونیستی آسیب دیده اند، باید با حمایت کشور‌های حامی مانند ایران، عراق، یمن و... برای از بین بردن رژیم صهیونیستی به پاخیزند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، محمود الزهار در گفتگو با این شبکه گفت: برخی از فلسطینیان و تشکیلات خودگردان در کرانه باختری در دوره‌ای تصور می‌کردند به اصطلاح راه حل دو کشوری می‌تواند کمترین شرایط مطلوب را تحقق بخشد. اما اکنون این تصور به شکست کامل رسیده است.

او افزود: از سوی دیگر، مقاومت بر اساس دفاع از خود با تکیه بر همه ابزار‌ها و توسعه آن‌ها عمل کرد و به خصوص در نوار غزه این کار را انجام داد و این اقدامات به نابودی رژیم اشغالگر در نوار غزه منجر شد. این مقاومت مرحله‌ای را محقق کرد که در پی آن، غزه به یک منطقه مهم تبدیل شده است و در توانایی خود برای انجام حمله علیه رژیم صهیونیستی، از برخی از کشور‌ها پیشی گرفت و در انتظار آن نخواهد ماند که رژیم اسرائیل علیه آن جنگ به راه بیاندازد. همان طور که این اتفاق در عملیات شمشیر قدس روی داد.

او در پایان اعلام کرد این در حالی است که در کرانه باختری، همکاری امنیتی، راه حل دو کشوری، راه‌های مسالمت آمیز به شکست انجامید و همه تبلیغات درباره منفعت داشتن برخی اقدامات برای ملت فلسطین شکست خورد و شرایط در کرانه باختری به جایی رسید که ملت فلسطین ناچار شد نقش خود را ایفا کند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.