سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳ برابری کشفیات قاچاق چوب در استان سمنان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با همراهی دستگاه قضایی و انتظامی، کشفیات قاچاق چوب در استان سه برابر رشد داشته است.

محمد جعفر مرادی حقیقی با بیان اینکه دستگاه قضائی با اشراف کامل و چالش در حوزه‌های آسیب پذیر منابع طبیعی و با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه نقش به سزایی در حراست از عرصه‌های منابع طبیعی دارد، تاکید کرد: گشت مشترک منابع طبیعی با همکاری سایر نهاد‌های نظارتی بر جلوگیری از تخلف اهمیت دارد.

وی بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان و متعرضان به عرصه‌های منابع طبیعی‌تاکید کرد و با بیان اینکه در مقابله با افراد سودجو و متجاوز به عرصه‌های ملی هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت، گفت: با همراهی منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دستگاه قضائی کشفیات قاچاق چوب در یک سال اخیر دو الی سه برابر رشد داشته است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت مردم در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی، بیان داشت: حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی بدون همکاری و همراهی مردم استان ممکن نیست و لذا فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی اطلاع رسانی مورد تاکید ما قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان نیز در این دیدار با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به عرصه‌های منابع طبیعی و دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی، گفت: منابع طبیعی و انفال یکی از مهمترین چالش‌های دستگاه قضائی هم از حیث پرونده و هم از حیث پیشگیری از وقوع جرم است.

مهدی طیبی با بیان اینکه رویکرد و اراده اداره کل تعزیرات حکومتی برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و انفال و دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است، ابراز داشت: برگزاری نشست‌های تخصصی با کارشناسان حقوقی و قضات اداره تعزیرات حکومتی و نیرو‌های یگان حفاظت در هر فصل برای تعیین تکلیف در بعضی از پرونده‌های حقوقی انفال مؤثر خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.