سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نهضت ملی مسکن در چناران مورد استقبال روستاییان قرار گرفت

فرماندار چناران گفت: تقاضا برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان مورد استقبال روستاییان قرار گرفته است، بطوریکه تاکنون همه ثبت‌نام کنندگان در این طرح را روستاییان تشکیل می‌دهند.

محسن مه‌آبادی با اشاره به مشکلات تامین مسکن روستایی و تلاش برای رفع آن در چناران افزود: از بین متقاضیان طرح نهضت مسکن در شهرستان چناران تاکنون ۸۷۶ نفر از آنان واجد شرایط شناسایی شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین عامل بازگشت روستاییان از شهر‌ها تامین زیرساخت‌های لازم از جمله مسکن مناسب برای آنان است.

مه آبادی بیان کرد: دولت مهاجرت معکوس روستاییان و توانمندسازی آنان را در قالب طرح نهضت ملی مسکن دنبال می‌کند که در این چهارچوب تلاش شده است طرح نهضت ملی مسکن به صورت خودمالک و ویلایی توسط خود مردم اجرایی شود.

فرماندار چناران با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در خدمت رسانی عادلانه به روستا‌ها از آنان خواست در زمان باقیمانده نسبت به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان شرکت در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان چناران تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه هفته جاری، ۱۹ آبانماه فرصت دارند تا با مراجعه به دهیاری‌ها نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

شهرستان چناران واقع در شمال غربی مشهد حدود ۹۰ هزار جمعیت دارد و از ۵۲ روستای دارای دهیاری برخوردار است.

طرح نهضت ملی مسکن در قالب مسکن روستایی و شهری در شهرستان‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و شهر‌های جدید استان در حال اجرا است. سهم خراسان رضوی از این طرح ۴۰۰ هزار واحد نسبت به کل کشور طی یک برنامه چهار ساله است. تاکنون ۲۷۵ هزار و ۷۴۹ نفر متقاضی واجد شرایط در خراسان رضوی معرفی شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.