سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتابچه «سخنی کوتاه با معلم» به قلم نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

کتابچه «سخنی کوتاه با معلم» به قلم حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد رونمایی شد.

افشین امیریان در نشست با معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ شهرکرد، منطقه لاران و شهرستان فارسان، اهمیت حوزه‌ پرورشی را برشمرد و گفت: تمامی فعالیت‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی و... در حوزه پرورشی خلاصه می‌شود لذا باید به طور ویژه مورد توجه قرار داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت داشتن برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت، بر لزوم نقطه‌زنی در اهداف تربیتی تاکید نمود و ادامه داد: عملیات نقطه‌زنی مساله‌ای‌ است که به ما یادآور می‌شود، آموزش و پرورش در حکم علم‌داری در جامعه است.

وی کتابچه «سخنی کوتاه با معلم» را کتابی ارزشمند دانست و افزود: حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تدبیر خاصی، این کتاب را به رشته‌ی تحریر در آوردند و در آن با زبانی جذاب، نافذ و موثر با معلمان غیور استان‌مان سخن گفتند.


بیشتر بخوانید


امیریان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموزان در رابطه با جهاد تبیین خاطرنشان کرد: جهاد تبیین ما در آموزش و پرورش، روایت‌گری تک تک دانش‌آموزان در بین همکلاسی‌ها و خانواده‌های خویش به عنوان سفیرانی برای حرکت و جهت به سمت پیروزی و موفقیت میهن عزیزمان ایران‌ست.

غلامعلی خدیبی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به کتابچه《سخنی با معلم》گفت: ان شاالله در مرحله‌ی اول، تعداد ۵هزار جلد چاپی از این کتابچه ارزشمند که توسط حجت الاسلام و المسلمین نکونام نگاشته شده است بین فرهنگیان ناحیه ۱ و ۲ شهرکرد، بروجن، فارسان، لاران و فارسان توزیع خواهدشد و فایل الکترونیکی آن نیز در تمامی کانال‌های مرتبط با آموزش و پرورش به اشتراک گذاشته می‌شود.

وی افزود: به زودی مسابقاتی از این کتابچه ارزشمند جهت ایجاد انگیزه و کمک به مطالعه بهتر آن برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است در این کتابچه به مسائلی از جمله جهاد تبیین، رسانه، جایگاه رفیع معلمین، مسائل تعلیم و تربیت اشاره شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.