سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف اتوبوس در ترکیه دستکم هفت کشته بر جا گذاشت

بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک اتوبوس مسافربری در استان «آغری» در شرق ترکیه، دست کم هفت نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دقایقی پیش اعلام کرد: «هفت شهروند ما در پی برخورد اتوبوس با کامیون و آتش گرفتن آن جان خود را از دست دادند».

به گزارش رویترز، دود سیاه بزرگی از محل برخاسته و رسانه‌های محلی گزارش دادند که مسافران دچار سوختگی شدید شده اند.

وزارت کشور ترکیه هم در بیانیه‌ای اعلام کرده: «تعداد زیادی تیم امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند و تلاش‌های امدادی ادامه دارد».

دیلی صباح گزارش داد اتوبوس حامل ۲۱ سرنشین بوده که با دو کامیون حامل سبزیجات برخورد کرده است. این دو کامیون لحظاتی پیش با یکدیگر تصادف کرده بودند. گفته می‌شود همه قربانیان از سرنشینان اتوبوس بوده‌اند و مجروحان به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند. آتش نشانان در مدت کوتاهی توانستند آتش را خاموش کنند، اما با این حال، جاده اصلی «آغری» به استان «وان» بسته شده است.

با وجود تدابیر ایمنی و هشدار‌های مداوم، تصادفات هنوز در ترکیه بسیار رایج است. دیروز هم بر اثر واژگونی یک اتوبوس مسافربری در شمال استان بولو، سه نفر کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند.

گفتنی است، شهر آغری در مرز‌های ترکیه با ارمنستان و ایران قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی قتل عام مظلومان و مسلمانان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است به خاطر که همه تروریست های کشورهای غربی جنایتکار را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.