سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی با افزایش نیرو‌های اجرایی

در بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های عمرانی منطقه یک شهری بر سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی با افزایش نیرو‌های اجرایی تاکید شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار منطقه یک کرمان گفت: در بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های در حال اجرا در منطقه یک شهری، مشکلات هر یک از پروژه‌ها بررسی و برای سرعت‌بخشی به کار، تصمیم‌گیری و دستورات لازم صادر شد.

محمدرضا یحیی‌زاده معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار منطقه یک کرمان گفت: درخصوص پیاده‌راه بلوار «شهید مفتح» مشکلی وجود داشت و کوچه‌ای مسیر این پیاده‌راه را قطع می‌کرد که طبق دستور شهردار، قرار شد این کوچه مسدود شود.

اوافزود: همچنین مقرر شد با اضافه‌شدن تعدادی از نیرو‌های ۱۳۷، اجرای پیاده‌راه بلوار «شهید مفتح» سرعت بگیرد و تلاش داریم تا اواسط آذرماه به پایان برسد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار منطقه یک کرمان، بیان کرد: از پارک در حال احداث «زائر شهید» به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع واقع در انتهای بلوار «سجادیه» نیز بازدید شد.

یحیی‌زاده تصریح کرد: عملیات عمرانی احداث این پارک که سکوسازی شده و امکاناتی برای اسکان زائران دارد، با اضافه‌شدن نیرو‌های اجرایی، سرعت گرفته و برای مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، آمادۀ بهره‌برداری خواهد شد.

اوافزود: شهردار کرمان همچنین در بازدید از بوستان «شهید سلیمانی» به مساحت ۱۳ هکتار واقع در جنب آرامستان «هنرمندان»، بر سرعت‌بخشی به عملیات اجرایی با اضافه‌کردن نیرو‌ها تأکید کرد و مقرر شد فاز یک این بوستان شامل پیاده‌راه سلامت تا قبل از سالگرد شهادت سردار سلیمانی آماده شود.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار منطقه یک کرمان، گفت: «باغ‌راه شمالی» واقع در بزرگراه «امام رضا (ع)»، آخرین پروژه‌ای بود که شهردار کرمان از عملیات اجرایی آن بازدید کرد و مقرر شد عملیات اجرایی این باغ‌راه با انعقاد قرارداد همکاری با «جهاد خودکفایی سپاه»، سرعت گیرد و تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.