سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به روز رسانی بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مقرر شد بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری به روز رسانی شود و تمام املاکی که در مالکیت شهرداری است در این بانک ثبت شود تا املاک شهرداری در هر منطقه‌ای مشخص شود.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون مطرح کرد: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های الویت دار شورا تهیه بانک جامع املاک شهرداری است، از مدیر املاک شهرداری در جلسه این کمیسیون دعوت به عمل آمد تا اقدامات خود را در زمینه تهیه بانک جامع املاک شهرداری ارائه نماید.

او ادامه داد: شهرداری یک سری املاکی در سطح شهر دارد که احتمال دارد جزو تملکات شهرداری ثبت نشده باشد در حالی که جزو ملک شهرداری است چنین مسئله‌ای اگر رسیدگی نشود ممکن است از سوی افراد سودجو مورد سوء استفاده قرار گیرد.

به گفته نیکونژاد با بیان اینکه بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری با ضریب احتمال بالا ایجاد شده است گفت: املاک شهرداری به بخش‌های مختلف تقسیم شده است ازجمله املاک مشارکتی بین شهرداری و سایر ادارات، املاکی که در مسیر معابر و خیابان‌های سطح شهر قراردارد، املاک شهرداری که به صورت بوستان درحال استفاده است و بخشی از املاک نیز که معاوضه شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حدود ۹۰۰ پلاک از املاک سطح شهر در اختیار شهرداری است افزود: قرار است بانک اطلاعات به روز رسانی شود و تمام املاکی که در مالکیت شهرداری است در این بانک ثبت شود تا املاک شهرداری در هر منطقه‌ای مشخص شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.