سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۱۸۹ فقره بسته پستی از مهاباد به خارج از کشور

رئیس اداره پست مهاباد گفت: امسال ۱۸۹ فقره بسته پستی برای انتقال به خارج از کشور به مرکز استان ارسال شده است.

کمال عثمانی رئیس اداره پست مهاباد گفت: بیشترین مرسولات به کشور‌های اتحادیه اروپا از جمله دانمارک، سوئد، آلمان، انگلیس، نروژ و هلند صادر شده است.

وی با بیان اینکه همچنین در نیمه نخست امسال همچنین ۱۸۱ هزار و ۵۴۹ فقره مرسوله نیز سایر نقاط داخل و خارج کشور به مهاباد واصل شده، افزود: ۹۲ درصد آن در مناطق شهری و هشت درصد نیز مربوط به مناطق روستایی بوده است.

رئیس اداره پست مهاباد با اشاره به رضایتمندی خوب شهروندان مهابادی از خدمات این اداره اضافه کرد: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده، اما روند توزیع عادی و به موقع است.

عثمانی از شهروندان خواست در صورت مراجعه به اداره پست برای ارسال مرسولات خود، آدرس و کدپستی مرسوله را دقیق ثبت کنند تا مشکلی در روند ارسال و تحویل آن در مقصد به وجود نیاید.

رئیس اداره پست مهاباد گفت: در صورتی که مرسوله‌های فاقد آدرس درست و کد پستی دقیق باشد بسته به نوع مرسوله به مدت یک هفته تا سه ماه در باجه معطله تا زمان مراجعه صاحب آن نگهداری می‌شود، اما اگر این زمان طولانی‌تر شد، طبق بخشنامه باید بسته به مقصد آن عودت داده شود.

پست مهاباد علاوه بر دفتر مرکزی هم اکنون دارای ۳۷ دفتر پیشخوان دولت و ۲۸ دفتر آی‌سی‌تی در سطح شهرستان فعال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.