سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوجوان نخبه قزوینی برنده شصتمین جایزه البرز شد

نوجوان نخبه قزوینی "امیررضا مهرداد" برنده شصتمین جایزه البرز در بخش دانش آموزی شد.

ساسان شهری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت : در شصتمین جایزه البرز  یک هزار و ۵۵۴ نفر از سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد ۴۷ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند و "امیررضا مهرداد" دانش آموز قزوینی موفق به دریافت جایزه البرز در بخش دانش آموزی شد.

وی یادآور شد: این نخبه قزوینی جزو دانش آموزان مدرسه استعداد‌های درخشان است.

شهری گفت: شصتمین جایزه البرز  ویژه دانش آموزان پایه نهم مقطع متوسطه اول و پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی و همچنین رشته‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از دانش آموزان برتر استان در این جشنواره شرکت کردند، اظهار داشت: برای انتخاب این افراد مطابق شیوه نامه ارسالی بنیاد البرز دانش آموزانی که بیشترین افتخارات علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را در طول سال‌های تحصیلی خود کسب کرده‌اند مورد توجه بودند.

شهری تصریح کرد: زمان ثبت نام در این جشنواره پایان تیرماه و زمان اعلام نتایج بعد از بررسی هیات داوران در نیمه آبان ماه سالجاری بود.

وی تاکید کرد: گواهی اهدایی جایزه البرز یک گواهی معتبر بین‌المللی برای مسیر علمی دانش‌آموزان بوده و هدف اصلی این جشنواره، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و تجلیل از نخبگان دانش‌آموز کشور است.

بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ تقدیر و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی، تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوجوانان با استعداد ایرانی از طریق اعطای «جایزه بنیاد البرز» به همت مرحوم حسینعلی البرز، تأسیس و وقف شده و طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نخبه برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.