سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر در گناوه افتتاح شد

اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر روز دوشنبه با اعزام دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق شمالی این استان افتتاح و آغاز شد.

در آیین ویژه‌ای در جوار یادمان شهدای گمنام گناوه ، ۱۳۸ دانش آموز با بدرقه گرم مسئولان استانی و محلی و خانواده‌ها عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آیین گفت: شهدا دو ویژگی برجسته و بارز داشتند که ولایتمداری و دشمن شناسی از مهم‌ترین آن‌ها بوده است.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا دشتی افزود: در زمانی که هنور رسانه‌ای همچون در این برهه وجود نداشت، جوانان و نوجوانان غیور کشور با فرمان رهبری به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و از تمامیت ارضی کشور مقابل نه تنها دشمن بعثی بلکه ۳۰ کشور پشتیبان و حمایت کننده از این رژیم ایستادند و مقاومت کردند.

وی اظهارداشت: فهمیده ایم که دشمن اصلی این مرزوبوم آمریکای جنایتکار و دروغگو است و دانش آموزان باید در این برهه دشمن را بابصیرت بشناسند.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از دانش آموزان خواست منویات رهبرمعظم انقلاب را چراغ و راهنمای خود بدانند و از این سفر معنوی نهایت بهره ببرند.

وی بیان کرد: دانش آموزان بدانند که شهدا، ارزشمندترین سرمایه خود را فدای انقلاب و نظام و ولایت کردند و راه و مسیر این عزیزان را ادامه دهند.

فرماندار گناوه گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم بابصیرت ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه در جهان می‌درخشد.

محمدتقی صفری افزود: دشمن پس از چهار دهه از عمر باشکوه انقلاب پی به قدرت و توانمندی ایران برده است و از هر طریقی به دنبال خدشه وارد کردن به نظام و ملت است، اما با حضور بابصیرت و هوشیاری مردم همه دسیسه‌های آن‌ها یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

وی از دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی خواست تا بهترین خاطره خودرا از این سفر معنوی برداشت کنند و به ۱۰ نفر برتر جایزه درنظر گرفته می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهادت و مقاومت، تقویت ارزش‌های اخلاقی، انتقال روحیه ایثار و جوانمردی و آشنایی با دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه معنوی است.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور در مناطق شمالی استان بوشهر در روز جاری آغاز شده است و کاروان اعزامی شهرستان گناوه ۱۳۸ دانش آموز متوسطه اول و دوم است.

وی بیان کرد: تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای اعزام این عزیزان از همه لحاظ از جمله اسکان، غذا و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب که سه روز طول می‌کشد، پیش بینی شده است.

ضرغام مردانی مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: این شهرستان به نمایندگی از استان بوشهر میزبان آغاز اردوی راهیان نور است.

وی اظهارداشت: اعزام دانش‌آموزان پسر در آبان ماه و دختر در بهمن انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.