سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنده کاری‌ها در رشت بدون ترمیم رها می‌شوند

عضو شورای رشت با انتقاد از انجام برخی از حفاری‌ها در این شهر گفت: این کنده کاری‌ها نباید به مدت طولانی به حال خود رها شوند.

هادی رمضانی، عضو شورای اسلامی رشت در جلسه علنی شورا با انتقاد از انجام برخی از حفاری‌ها در این شهر گفت: بابت امتیازاتی همچون گاز و آب و ... در بسیاری از محلات کنده کاری‌هایی انجام می‌شود، اما پس از آن بدون ترمیم به حال خود رها می‌شوند و این بی توجهی به وظایف موجب بروز نارضایتی‌ها می‌شود.

او با بیان اینکه زمان بندی اجرای چنین پروژه‌هایی باید مشخص شود، افزود: مسئولان مناطق و نواحی شهرداری رشت باید به این مهم توجه داشته باشند و این کنده کاری‌ها نباید به مدت زمان چند ماهه و طولانی به حال خودشان رها شوند.

عضو شورای رشت تأکید کرد: شهرداران مناطق و مسئولان نواحی شهرداری باید از وضعیت حوزه تحت نظارت خود مطلع بوده و به صورت مداوم سرکشی کنند.

رمضانی تصریح کرد: چنانچه دانش آموزان و شهروندان در طی این مسیر داخل چاله‌های ایجاد شده بیفتند و حادثه‌ای برایشان رقم بخورد، چه کسی می‌تواند پاسخگو باشد؟

او با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت به منظور شنیدن و رفع دغدغه‌های مردم راه اندازی شده است، گفت: وقتی اعضای شورا به منظور پاسخگویی به مشکلات مردم در سامانه ۱۳۷ حضور پیدا می‌کنند، انتظار می‌رود پس از آن مشکل در میان گذاشته شده توسط مردم با اعضای شورا سریعا برطرف شود.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: متأسفانه این مهم مورد توجه نیست و شهرداری باید به رفع دغدغه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.