سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران خراسان رضوی

دبیر جشنواره ملی عکس زعفران گفت: با توجه به استقبال هنرمندان عکاس از سراسر کشور هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه برگزار می‌شود.

علی عمرانی دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت و حیدریه و زاوه گفت: همزمان با فرا رسیدن بهار زعفرانی‌ترین شهر جهان و رویش پهنه‌ای از سرخ‌ترین گل‌های زعفران ناب ایرانی در پرمحصول‌ترین نقطه ایران میزبان برگزاری هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس زعفران با حضور هنرمندان عکاس سراسر ایران می‌شود.

او افزود: این جشنواره پس از یکسال وقفه وبا پیگیری‌های متعدد مسئوالن برگزاری وبا موضوع زعفران از مراحل برداشت، فرآوری، بسته بندی، تهیه ومصرف برگزار و قرار است با نگاه خالقانه هنرمندان عکاس تمامی این زیبایی‌ها ثبت وماندگار شود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه ادامه داد: هنرمندان عکاس سراسر ایران می‌توانند در سه بخش اصلی، ویژه وجنبی در این جشنواره ملی حضور یابند.

عمرانی با اشاره به گاه شماره جشنواره بیان کرد: هجدهم آبان آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دبیرخانه در نظر گرفته شده ونوزدهم آبان نیز داوری آثار انجام می‌شود.

او تصریح کرد: محمد ستاری، محمدرضا شریف زاده، ناصر محمدی وعادل عزیزی داوری این دوره از جشنواره ملی زعفران را برعهده خواهند داشت و بیستم آبان نفرات برگزیده از سوی هئیات داوران در آیینی تقدیر وجوایز  به آن‌ها اهدا می‌گردد.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه تاکید کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دبیرخانه این جشنواره، در بخش اصلی سه نفر برگزیده و دو نفر شایسته تقدیر، در بخش ویژه نیز سه نفر در رتبه‌های اول تا سوم و در بخش جنبی در مجموع ۶ برگزیده در بخش‌های عکس و ویدیو خواهند بود.

عمرانی اظهار کرد: هنرمندان می‌توانند قوانین و مقررات هر یک از بخش‌های این جشنواره را در فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه این جشنواره مطالعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.