سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

با هتاکان به ارزش‌های اسلامی و انقلابی برخورد می‌شود

حجت الاسلام موسوی گفت: در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی با هر گونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم خواهد کرد.

در پی اقدام هنجارشکنانه و سنگ پرانی به تمثال شهدا در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری و هفتم مهرداد شهیدی نژاد، دادگستری کل استان مرکزی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

به اطلاع عموم شهروندان محترم می‌رساند، اقدام هنجارشکنانه تعداد معدودی از بانوان در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم شهیدی نژاد و نیز هفتم آن مرحوم که مبادرت به بی احترامی و هتک حرمت در مجاورت گلزار مطهر شهدای عزیزالشأن اراک نمودند، باعث رنجش قاطبه مردم به ویژه خانواده مکرم شهدا و نیز جمع کثیری از ایثارگران و رزمندگان شهر اراک و استان مرکزی گردید.

در پی این حرکت ناصواب حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، اعلام داشت: حق بزرگ و ارزشمند خانواده معزز شهدا و ایثارگران نسبت به تک تک آحاد ملت بر کسی پوشیده نیست و نخواهد بود،

لذا با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی ضمن احترام به آزادی‌های مشروع و بیان مطالبات با هرگونه اقدام ساختارشکنانه و خارج از عرف، خصوصاً در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نیز حفظ امنیت با قاطعیت با هر گونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: توصیه روشن ما به خانواده‌ها در این شرایط این است که همچنان مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند تا ضمن پرهیز از حرکت‌های احساسی و غیر معقول، از حضور در تجمعات غیرقانونی خودداری نمایند و تحت تأثیر القائات خناسان خبری و رسانه‌ای خارج از مرز‌ها قرار نگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
با دخترایی که بدون روسری میان تو خیابون چه برخوردی میشه کرد؟