سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توجه به رفع مشکلات مدارس در هلیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به همراه فرماندار شهرستان هلیلان از مدارس سطح شهرستان بازدید نمودند.

درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به همراه فرماندار شهرستان هلیلان از تعدادی از مدارس سطح شهرستان هلیلان بازدید نمودند.

عیوضی فرماندار شهرستان هلیلان در این بازدید، به تشریح مشکلات آموزشی از جمله کمبود معلم در حوزه علوم پایه و همچنین نواقص موجود در زیر ساخت‌ها مانند عدم استاندارد بودن میز و صندلی‌های دانش آموزان، کمبود فضای آموزشی در سطح شهر پرداخت و گفت: انتظار ما این است که در تخصیص اعتبار به اداره آموزش و پرورش شهرستان بیش از گذشته توجه شود، زیرا هیچ گونه امکانات آموزشی به نسبت قیاس با سایر شهرستان‌ها و مرکز ایلام، در هلیلان پیش بینی نشده است و سهمیه دانشگاه فرهنگیان جهت دانش آموزان کنکوری هلیلان نیز کاهش چشمگیری داشته که همواره در تلاش برای رفع این مشکل هستیم.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام قول مساعد جهت حمایت و رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش را اعلام نمود و گفت: قطعا پیگیری از طریق اداره نوسازی در حوزه تجهیز مدارس و رفع مشکلات زیر ساختی باید صورت پذیرد و تمام تلاش خود را برای وضعیت مطلوب‌تر مدارس شهرستان به کار خواهیم گرفت.

در این دیدار بخشدار مرکزی و مدیر آموزش پرورش شهرستان نیز حضور داشتند و هر کدام به بیان پیشنهاد‌هایی در جهت بهبود اوضاع مربوطه، پرداختند.

برچسب ها: دانش آموزان ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.